Виділити продукцію серед конкурентів у вигляді візуальних образів та ідейного вираження допоможе брендування. Нанесення малюнків, логотипів уже давно вважається ефективною стратегією для просування компаній. Мало знайдеться брендів, які жодного разу не скористалися такою послугою. Таке удосконалення одноразового посуду є чудовою стратегією з підвищення впізнаваності бренду.
Користь від брендування одноразового посуду
Продукція, що просуває бренд – поширений та вдалий подарунок для співробітників, партнерів, клієнтів. Вона потрібна для акцій, виставкових та інших заходів з популяризації бренду. Люди декілька разів на день споживають їжу. Коли людина на корпоративному чи діловому обіді їсть із тарілки з логотипом, то формується приємна асоціація з брендом. Люди починають відчувати спокій та теплу атмосферу на підсвідомому рівні.
Тому для багатьох підприємців брендування стало значною частиною формування стилю та статусу. Воно дозволяє підвищити цінність продуктів. Зазвичай на одноразовий посуд наносять:
- найменування бренду;
- назву товару чи послуги;
- логотип та інші графічні елементи;
- гасло компанії;
- фірмове забарвлення.
Завдяки цьому виробляється звичка під час споживання їжі згадувати фірму та її діяльність.
Як обрати варіанти процедури та коли це потрібно
Найбільш популярними методами нанесення зображень на пластиковий посуд є:
- тамподрук;
- УФ-друк;
- поєднання методів.
Тамподрук – це популярний метод друку логотипів та інших малюнків на різних поверхнях, у тому числі на посуді. Для його здійснення спочатку виготовляють друкарську форму. Зображення логотипу вигравіруване на поверхні пластини. Цей процес може бути виконаний вручну чи хімічно, залежно від типу пластини (фотополімер чи сталь). Потім вигравірувана пластина фарбується. Чорнило заповнюють протруєні порожнини на пластині.
Після здійснюють перемішування подушечки та притискають її до посуду, переносячи чорнило й малюнок на поверхню предмета. Гнучкість силіконової подушечки дозволяє набувати форми посуду, дозволяючи рівномірно наносити чорнило на плоскі, циліндричні, сферичні або нерівні поверхні. Після затвердіння чорнила перевіряють кожен посуд, щоб переконатися, що логотип надрукований правильно, і на ньому немає плям або дефектів. Будь-які частини, які не відповідають стандартам, можуть бути очищені та передруковані. Тамподрук – це ефективний та універсальний метод друку, який можна використовувати практично на будь-якому типі поверхні.
Це чудовий вибір для друку логотипів на посуді, що пропонує високоякісні довговічні відбитки, які витримують регулярне використання та прання. Просто пам’ятайте, що при друкуванні на посуді важливо використовувати безпечне для харчових продуктів чорнило, щоб уникнути потенційних ризиків для здоров’я. Друк логотипів або малюнків на посуді за допомогою УФ-принтера може стати чудовим способом персоналізувати кухонне начиння або зробити фірмовий посуд для вашого бізнесу. УФ-принтери використовують ультрафіолетове світло для сушіння або затвердіння чорнила під час друку.
В результаті зображення, надруковані таким методом, мають високу стійкість до зносу, вицвітання та пошкодження водою. Їх можна використовувати на різних матеріалах, включаючи скло, кераміку та пластик, що робить їх універсальним вибором для друку посуду. Деякі майстри експериментують із способами перенесення малюнків та поєднують різні методи, проте ця практика не популярна. Краще замовляйте брендування із традиційними способами нанесення зображень.